Αποτελεί πολύ συχνό φαινόμενο να μας ρωτούν οι υποψήφιοι πελάτες μας:
"Πόσο θα μου στοιχίσει η κατασκευή site και η δημιουργία ιστοσελίδων για την επιχείρησή μου";


Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή. Είναι σα να ερωτάται ένας έμπορος αυτοκινήτων, πόσο στοιχίζει ένα αυτοκίνητο. Τι θα μπορούσε πιθανόν να απαντήσει σε μια τέτοια ερώτηση;
"Εσείς κύριε πόσα χρήματα έχετε σκοπό να διαθέσετε";

Οι παλαιότεροι ίσως θα θυμούνται ότι ένα σημαντικό κομμάτι του διαφημιστικού κόστους μιας επιχείρησης αποτελούσε η διαφημιστική...ταμπέλα. Εκείνες οι τεράστιες, φωτεινές διαφημιστικές πινακίδες που κρέμονταν από μπαλκόνια, ταράτσες και στύλους, κόστιζαν συνήθως μερικές χιλιάδες ευρώ (σε σημερινή αξία) στον ιδιοκτήτη τους. Ήταν ένα έξοδο απαραίτητο για την εποχή εκείνη αν ήθελε μια επιχείρηση να γίνει γνωστή στην ευρύτερη περιοχή της έδρας της. Το οξύμωρο με τη σημερινή κατάσταση είναι ότι μια τέτοια διαφημιστική δαπάνη απευθυνόταν σε μερικές εκατοντάδες περαστικούς που θα τύχαινε να περάσουν από το σημείο και να δουν την ταμπέλα.
Σήμερα η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική. Την ταμπέλα αντικατέστησαν οι ιστοσελίδες και τα site. Αυτά πλέον αποτελούν την κυριότερη προβολή μιας επιχείρησης, αντικαθιστώντας τις ταμπέλες και τις βιτρίνες που έτσι και αλλιώς είχαν περιορισμένο κοινό.
Οι γεωγραφικοί περιορισμοί έχουν αρθεί αφού πλέον ένας ιστότοπος είναι ορατός σε όλο τον πλανήτη, 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες την ημέρα. Έτσι βλέπουμε μια σημαντική επιχείρηση, να είναι πασίγνωστη σε όλη την επικράτεια και στην ουσία να στεγάζεται σε μια αποθήκη κάπου σε ένα στενό μιας επαρχιακής πόλης.
Υπέροχα site ανήκουν πλέον σε επιχειρήσεις που στεγάζονται σε λίγα τετραγωνικά μέτρα αλλά εξυπηρετούν πελάτες σε όλη την Ελλάδα. Δικτυακοί τόποι ξενοδοχείων, εξαγωγικών επιχειρήσεων ή τουριστικών υπηρεσιών, είναι πλέον ορατοί παντού προσελκύοντας πελάτες από όλο τον κόσμο.
Γίνεται λοιπόν εύκολα αντιληπτό ότι η "ταμπέλα" ή η "βιτρίνα" μιας επιχείρησης, δεν έχει πλέον να ανταγωνιστεί την γειτονική επιχείρηση μιας γεωγραφικής περιοχής αλλά ανταγωνιστές από όλη την Ελλάδα που όλοι προσδοκούν το ίδιο: Να λάβουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς για τα προσφερόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες τους.

Επανερχόμαστε λοιπόν στο δίλλημα: Φθηνό ή καλό;

Για εμάς στην webimage, μετά από 16 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή site και τη δημιουργία ιστοσελίδων για ιδιώτες, επιχειρήσεις και οργανισμούς, τέτοιο δίλημμα δεν υφίσταται καν.
Μια επιχείρηση που επιθυμεί να εισέλθει δυναμικά και με αξιώσεις στο χώρο της online διαφήμισης και του διαδικτύου οφείλει να διαθέτει και τον ανάλογο, των προσδοκιών της, προϋπολογισμό.